fredag 8 maj 2009

Sybloggare

Ute i internetjungeln kan man hitta många sybloggar har jag upptäckt. Jag tycker att det är fantastiskt roligt att det finns så många händiga, duktiga och kreativa människor. Så kul att hitta andra som har samma intresse som en själv och som man troligtvis inte skulle komma i kontakt med om inte internet fanns.

Genom butikerna Lilla W och Cacau kom jag i kontakt med kläder från Gekko. Var på jakt efter snygga dregglisar till dottern och hittade då dessa, som bilden visar, på Lilla W. Är riktigt imponerad av Gekkos fina sömmar, de är en fröjd för ögat att titta på. För er som inte redan vet det så har Gekko även en syblogg där man kan hitta massa bra tips kring sömnad.

Eftersom jag verkligen gillar det Gekko syr gjorde jag en beställning på en hoodie till dottern i det gula elefanttyget, lika tyg som outfiten både jag och dottern åkte hem i från BB. För några dagar sedan kom hoodisen och jag är helt överförtjust av resultatet. Nu har dottern fått en egen elefanttröja och den kommer garanterat bli favvotröjan i sommar. Här kan ni läsa om hur hoodien skapades.
Framöver kommer jag från min blogg länka till andra sybloggar som jag gillar att läsa.
TACK än en gång Gekko för att du ville ta emot min beställning!

5 kommentarer:

Madelene sa...

Vilken fin hoodie

Faster Helen sa...

Snygg tröja och söt modell!

Ceci sa...

vilken liten sötis till dotter du har =)

The Hedmans sa...

Helt underbar hoodie och dotter.
Kramar

Gekko sa...

Vilken härlig bild och tack snällaste du för all skön beröm! *stolt*
:-)