fredag 15 maj 2009

Applikation

Min kompis P tipsade mig om att man kan sy applikation på byxbaken vilket är otroligt sött när barnet ligger mycket på magen eller kryper. Detta har jag testat gjort idag.
Dottern ligger nu välldigt sällan på rygg utan rullar över på magen så fort tillfälle ges. Tidigare i vår sydde jag dessa byxor till dottern. Idag sydde jag en applikation på dem med hjälp av vanligt vitt bomullstyg och vliesofix. Det blev riktigt bra, snyggt och sött.

För er som undrar hur man syr en applikation, klicka här så får ni en jättebra beskrivning på hur det går till. Jag har dock inte använt mig av totally stable än då det har fungerat bra för mig utan. Men det är säkert bra att använda sig av det beroende på vilket material man väljer att sy i.

3 kommentarer:

Madelene sa...

Snygga :0) Välkommen i sy på rumpan gänget! ;0) Blir så sött med applikationer på rumpan :0)

Sandra sa...

Vilka söta byxor!

Med den där fina applikationen på rumpan lär hon nog aldrig vilja ligga på rygg mer!

Anonym sa...

Åh, det där va ju bara för gulligt!
Kram från E & L! ;)