tisdag 1 september 2009

Nya tyger

I går var jag i Söderköping och passade då på att spana in tygerna på Jofotex. Det fanns hur mycket snygga tyger som helst i massa olika former, synd bara att plånboken har sina begränsningar. Det som lockade mig mest med Jofotex var ju ändå retrotygerna som de är ensamma om att sälja. Tyvärr fanns retrotygerna inte inne i alla färger då de tagit slut och leveransen med de nya tygerna hade inte kommit än (hade ett litet hopp om att butiken skulle vara påfylld med den senaste leveransen). Men jag är mycket nöjd ändå med min shopping. Personalen var underbart trevliga och det var rolig att se Jofotex tygutbud.

Jag fick också se ett mönsterprov på det nya retrotyget, kallat nattåg, som kommer snart och det tygmönstret var ju hur snyggt som helst. Självklart gjorde jag en liten förhandsbokning. Det blev även lite nostalgi när jag fick se mönsterprovet. Är nästan helt säker på att jag som liten haft en pyjamas i det mönstret vilket är lite skoj. Måste dock fråga mina föräldrar om mitt minne stämmer.

Inga kommentarer: