söndag 4 oktober 2009

Jag vann!

Jag som aldrig brukar vinna har gått och vunnit en tävling hos Udda kuddar. Gissa om jag blev glad! Vann ett minipris som var den här nyckelringen med en liten kudde på i miniformat. Fantastiskt söt och passar perfekt att ha altannyckeln på. Jag som nu har haft ryggskott med skadad disk sedan tre veckor tillbaka fick en liten frisk fläkt i vardagen då paketet kom i veckan. Mitt limbiska system fick även arbeta lite när jag öppnade paketet. Nyckelringen var nämligen parfymerad med en mycket god doft som påminner om lukten av luktsuddgummin och brevpapper som jag hade som barn. Ni kanske också har barndomsminne av den doften? Så man kan säga att det blev som två överraskningar på en gång.

TACK Udda kuddar för den fina vinsten!

För att tillfriskna i ryggen och undvika lyft är jag nu på besök hos mina föräldrar. Min snälla nypensionerade pappa ska hjälpa till lite med dottern så sambon får jobba med gott samvete. Nästa helg är det även syfestival på Kistamässan och eftersom mässan nästan bor granne med mitt barndomshem ska jag passa på att besöka den. Det ska bli riktigt kul. Hoppas bara att ryggen är sammarbetsvillig ;)

Inga kommentarer: