onsdag 5 november 2008

Juldekoration

I somras när jag var i hälsingland hittade jag den här gråa men ändå fina träbiten på en skogspromenad. Idén fanns redan då att jag skulle använda den till julpyssel vilket gjorde att jag släpade med den hem. Jag har nu dekorerat träbiten med åtta små söta tomtar som jag har tillverkat själv och nu har den gråa, övergivna träbiten, som hittades på ett kalhygge i hälsingland, förvandlats till en fin juldekoration.

Tomtarna är ca 3 cm långa med mössan inräknad.
Träbiten är ca 31 cm hög, ca 27 cm bred och ca 10 cm djup.
Man kan ju inte spara på allt man pysslar med så efter att bebisen kommit ut tänkte jag lägga ut den här juldekorationen till försäljning på auktionssajten Tradera. Uppdaterar givetvis bloggen när jag lagt ut den där;)
Ni vet väl att ni kan klicka på bilden för att se den i ett större format?!

1 kommentar:

The Hedmans sa...

Hoppas du får in mycket pengar. :o) Du gissade rätt i vem som låg var.
Kram