måndag 22 september 2008

Hej då sommaren 2008!

Har nu konstaterat att sommaren är slut. Träden börjar bli gula, oranga och röda. För var dag som går faller ytterliggare löv ner på marken och det blir allt mörkare och mörkare ute. Framför oss väntar en grå, mörk och kylig, men ändå vacker årstid. För mig är det nog den mysigaste årstiden vi har att se fram emot. Visst är det underbart att få tända lite stearinljus i höstmörkret eller ta en långpromenad och njuta av höstens vackra färger?!

Efter hösten väntar julen runt hörnet fortare än vad man tror. Jag tänkte jag skulle vara ute i god tid genom att börja sticka en liten tomteluva till den lilla/lille i magen, så att man kanske hinner ordna med eventuella julkort. Resultatet ser ni på bilden och jag konstaterar att det gick mycket, mycket, mycket fortare att sticka den än planerat ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så jag slipper vara tomte i år?!